onsdag 26 oktober 2011

en liten lista.

just nu:
Längtar jag efter: min kreativitet, värmland och julafton. och new york. jättejättemycket.

Är jag ledsen för: mest att jag har haft ganska svårt att sova den senaste tiden. jag blir tokig när jag inte sover, på det dåliga sättet. plus att jag är ledsen för att det känns som att jag inte hinner med prick någonting, särskilt inte krama på mina gullia kompisar, plocka svamp och sy. och baka!

Är jag glad för: livet ändå. plus att min syster ska gifta sig och för att mitt jobb ändå är kul och kreativt och utvecklade. och att eve har fått en bäbis som hon älskar och att jag ska pussa mule nästa helg och att det snart är helg igen. och för kärleken såklart!

Äter jag helst: småkakor.

Ser jag fram emot med skräckblandad förtjusning: nästa vecka och alla giganter som kommer hit som jag ska ta hand om.

Är det finaste jag vet: matsan på helgmorgnar när vi får sova hur länge vi vill.

Läser jag: just nu one day. annars mest bloggar och artistscheman.

Är jag galet stressad: men lite av varje, men kanske mest nästa vecka.

Lyssnar jag helt på: när m skrattar och svensk pop.

Drömmer jag om: new york. på dagarna och på nätterna och däremellan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar